Експерт: найважливіші пакування ягідної продукції

Найважливіші функції пакування ягідної продукції – це захист, комунікація та утримування продукції разом. Упаковка – це не лише контейнер, це і захисні кутики й стрічка, якою обгортаються палети.

Більшість клієнтів у Європі вимагають екологічного пакування, яке може бути використано повторно.

Європейський ринок ставить дуже високі вимоги до пакування, особливо це стосується рітейлерів. Про це розказав Харм Ферпаален, міжнародний консультант Проекту Міжнародного Торговельного Центру (ІТС) під час семінару «Післязбиральна доробка ягід», організованого сумісно з Асоціацією «Ягідництво України».

Упаковка повинна захищати від бактерій та бруду, в першу чергу. Ягоди, вкриті пилом не приймуть у європейському магазині, наголошує експерт. Інформація на пакуванні – це в першу чергу назва продукту. Країна походження, розмір та діаметр, вага, клас продукту також повинні бути вказані на упаковці. «Дуже важливо зазначити температуру, при якій має складуватися і зберігатися продукт. Для ягід це проміжок від 0 до 2ºС. Якщо ви поставите 1ºС, до вас будуть приходити зі скаргами».

Також на пакуванні повинна бути контактна інформація про виробника/експортера – експерт рекомендує зазначати, перш за все, електронну пошту.

Сприяння повторному використанню – ця інформація також повинна бути на упаковці, крім того зараз дуже цінується легкість відкривання, закривання та дозування. «Пакування, що важко відкрити чи закрити викликає негативні емоції, що переносять і на продукт вцілому», – підкреслив експерт.

  • Первинне пакування – це те, що навколо самого продукту (пінетка, відерце, каретка, шейкер, розкладачка).
  • Вторинне пакування захищає продукт та його первинну упаковку, яку здебільшого і бачить покупець, наприклад коробка, лоток. «На разі дуже популярні шейкери та відерце. Шейкери часто використовуються при промоакціх, коли продукція рекламується як перекус. Такі пакунки з ягодами можна побачити на заправних станціях». Також експерт переконаний, що майбутнє за пінетками під плівкою, тому що ними легко користуватися і можна повторно використовувати.
  • Третинне пакування – транспортне, що знімається оператором роздрібної мережі перед розміщенням у торговому залі (палета з дерева, захисні картонні кутники, пакувальна стрічка, поверхове накриття), це пакування залишається у дистриб’юторів.

Джерело: agroday.com.ua

ФГ « ЕКО БЕРРІ»

Наша адреса:

Івано-Франківська обл.,

Коломийський р-н.,

с. Тишківці, вул. Незалежності, 68.

Приймальня: +380 (096) 160 26 26; +380 (099) 689 47 77